מעוניינת בתכנית אימונים יעילה לחיטוב ועיצוב הגוף? קבלי טיפים

מחפשת חוג עיצוב וחיטוב הגוף לנשים בירושלים והסביבה? כזה שמציע תכנית אימונים אפקטיבית עם תוצאות מוכחות? המינהל הקהילתי גינות העיר מזמין אותך להצטרף לסטודיו נשים במושבה! מדובר במועדון ייחודי שבמסגרתו מועברים מגוון רחב של שיעורים שונים לחיטוב ועיצוב הגוף, בהדרכתן של מאמנות מוסמכות ומיומנות. השיעורים מיועדים לנשים בלבד ומתקיימים בסטודיו גדול ומרווח באווירה משוחררת, נעימה ומהנה. 

בקטגוריה זו ניתן למנות שיעורי התעמלות דוגמת פילאטיס, פילאטיס אינטנס, פלדנקרייז, פלדנקרייז דינמי, יוגה, זומבה גולד והתעמלות אחרת. התעמלות אחרת, למשל, הנה חוג עיצוב וחיטוב המותאם למתעמלות חדשות, נשים מבוגרות ונשים לאחר לידה. השיעור משלב בתכנית אימונים שלו חימום קל ותרגילים המיועדים להגמשת הגוף ועיצובו, ובו זמנית גם לשיפור היציבה, חיזוק העצמות והמפרקים ולמניעת בריחת הסידן.שיעור עיצוב וחיטוב הגוף

עבודה נכונה במספר מישורים במקביל

אחת מהשאלות הנפוצות היא: "מה זה עיצוב וחיטוב?" מהמינהל הקהילתי גינות העיר מסבירים שמדובר בעצם ביחס שבין כמות השריר לבין כמות השומן בגופינו. העיקרון מבוסס על נוסחה פשוטה: ככול ונגדיל את מסת השריר ונפחית את שיעור השומן בגוף, כך ניראה חטובים יותר. 

ככלל, תכנית אימונים אפקטיבית לחיטוב ועיצוב הגוף מותנית בעבודה נכונה במספר מישורים במקביל שהם אימוני כוח, פעילות אירובית, פעילות אנאירובית ותזונה נכונה. אימוני כוח שונים נועדו לבנייה וחיזוק מסת השריר. 

פעילות אירובית כמו רכיבה על אופניים, זומבה גולד, ריצה, הליכה וכדומה, מערבת קבוצות שרירים גדולות לפרק זמן ממושך, ומסייעת לשיפור סיבולת לב-ריאה, לשריפת אנרגיה וניצול השומן.

בניית תכנית תזונתית פרטנית בסיוע תזונאי מומחה

פעילות אנאירובית היא פעילות גופנית מאומצת לפרקי זמן קצרים, המתמקדת בפיתוח, חיזוק ומיצוק מסת השריר, פיתוח הכוח, חיזוק צפיפות העצם וגמישות המפרקים. כאמור, לצד שיעור לחיטוב ועיצוב הגוף, חשוב להקפיד על תזונה נכונה לצורך הגעה לתוצאות אופטימליות. שאלה שכיחה נוספת בהקשר זה היא "איך לבנות תפריט חיטוב?" 

ככלל, בניית תפריט חיטוב לנשים מחייבת היוועצות בתזונאי מומחה, אם כדי שהתכנית התזונתית תהיה מותאמת פרטנית למצבה הבריאותי של המתאמנת, מבנה הגוף שלה וליעדים הספציפיים (כגון הדגשת הקוביות בבטן, ירידה במשקל, שמירה על משקל תקין וכיו"ב), ואם למניעת נזקים בריאותיים. 

אחת מהטעויות הקלאסיות היא דיאטת הרזיה שבה מפחיתים מעל ל- 500 קלוריות מהצריכה היומית המומלצת, מה שעלול להוביל את הגוף לסטרס, לפגיעה בקצב חילוף החומרים ואיבוד מסת שריר.