מחפשים מקום לאירועים בירושלים? אירוע משפחתי? כנס חברתי? מפגש עסקי?

מחפשים מקום לאירועים בירושלים? תרים אחר מקום לברית בי-ם? מתכננים לחגוג אירוע משפחתי אינטימי קטן כמו ברבת מצווה? מעוניינים לקיים כנס חברתי, מפגש עסקי או השקה של מוצר?

 

אם בשל אווירת הקדושה המיוחדת שבה, הניחוח העתיק והקסם שמחברים יחדיו את המראות והתחושות ואם בשל נופיה שובי העין, ידועה ירושלים כאחת מן הערים המבוקשות והפופולריות ביותר לקיום אירועים פרטיים ועסקיים מסוגים שונים.

 

אנשי הצוות של המינהל הקהילתי גינות העיר מציינים שבשנים האחרונות הולך ומתרחב בישראל הטרנד של "אירועים אינטימיים קטנים" במתכונת של אירועים עד 250 איש לכול היותר, כתחליף מושלם לאירוע גדול, גרנדיוזי ומורכב, שגם דורש יכולת ארגון וגם דורש היערכות כלכלית לא מבוטלת.

 

מקום לאירועים בירושלים: אינטימי או נרחב

בין אם מדובר באירועי חברה בירושלים או ימי הולדת בירושלים, שהרי רבים מקרב הישראלים הבינו זה מכבר שבמקום להפיק אירוע גרנדיוזי, נוצץ ורב משתתפים, מוטב להעדיף אירוע אינטימי אך מוקפד, שבו ניתן לייצר ביתר קלות את הקסם והחוויה שבאירוע. מעבר לכך, אפשר למנות לא מעט אירועים המכוונים מלכתחילה למספר מצומצם של משתתפים, כשבראש הרשימה נמנים אירועי בר המצווה.

 

טקס בר המצווה מסמל במהותו את כניסת הילד לעול המצוות, וזהו אך טבעי שאנשים מכל קצוות הארץ יבקשו לחגוג את האירוע הכול כך ייחודי במקום לאירועים בירושלים ולערוך לאחר מכן את טקס העלייה לתורה בכותל המערבי המהווה סמל מובהק לקשר שבין העם היהודי לקב"ה והכיסופים לבית המקדש.

 

מקום לאירועים קטנים בירושלים: עד 80 ועד 250 משתתפים

אז במידה והנכם תרים אחר מקום לאירועים בירושלים ומחיר סביר ושווה לכל כיס, שהרי אחת מהאפשריות המומלצות היא לקיים את האירוע באחד מהאולמות שמציע המינהל הקהילתי גינות העיר. המינהל הקהילתי מעמיד לרשות המזמינים שתי אופציות שהן אולם עד 80 משתתפים ואולם עד 250 משתתפים בהתאם למספר המוזמנים ועל פי צרכים.

 

מקום לאירועים בירושלים

 

כמו כן, מספק המינהל הקהילתי גם שולחנות, כיסאות ובמידת הצורך גם מערכת הגברה (לעתים נדרשת תוספת תשלום). ניתן לקיים באולמות הללו מגוון רחב של אירועים בקונספטים שונים, החל מאירועים משפחתיים כמו ימי הולדת, בריתות, ברבת מצווה וכן הלאה, ועד לאירועים עסקיים, אירועים חברתיים, כנסים מקצועיים, כנסי מחזורים, מפגשי חברה ועוד.

 

הפקת אירועי חברה בירושלים

מחפשים אולם בירושלים לצורך קיום אירוע עסקי ואו חברתי? ניתן למצוא כיום אינספור מקומות לאירועי חברה בירושלים, החל מאולמות לקיום כנסים וימי עיון, דרך חללים ושטחים פתוחים לאירועי קד"מ והשקה, סדנאות וימי גיבוש, ועד למסעדות וגלריות לערבי קוקטייל, אירועי בוטיק וקונספט.

 

אנשי הצוות המקצועי של המינהל הקהילתי גינות העיר מציינים שהעיר שופעת במקומות לאירועים עסקיים ופרטיים, גדולים כקטנים, אך בין אם נדרשים לבחור במקום לאירוע גדול ורב משתתפים ובין אם מקום לאירועים קטנים בירושלים, כדאי לקחת לתשומת הלב מגוון פרטים שונים, כגון מיקומו וגודלו של האולם, הנגישות שלו לתחבורה ציבורית, מקומות החניה, כמו גם הציוד הטכני שמספק האולם, רמת השירות, הניקיון והתחזוקה, ומטבע הדברים גם למחיר.

 

הפקת אירועים קטנים ואינטימיים בירושלים

בשנים האחרונות מתפתח בישראל טרנד חדש של הפקת אירועים קטנים ואינטימיים (אירועים עד 250 איש לכול היותר), כשהמגמה באה לביטוי גם בהזמנת מקומות לאירועי חברה בירושלים, אירועים עסקיים ואירועים פרטיים משפחתיים שונים כמו ימי הולדת, בריתות, בר בת מצווה, חינה, מסיבות רווקים ורווקות וכן הלאה.

 

מהמנהל הקהילתי גינות העיר מסבירים שהישראלים מעדיפים כיום להפיק אירועים קטנים ואינטימיים על פני אירועים גרנדיוזיים רבי משתתפים, שלא זו בלבד שהנם מורכבים יותר ודורשים יכולת ארגון גבוהה, אלא מצריכים גם היערכות כלכלית לא קטנה, כשההפרש שבין הפקות גדולות ורבות משתתפים לבין הפקות קטנות ומוקפדות עשוי לבוא לביטוי בסכומים של אלפי שקלים ולעתים אף יותר.

 

העצמת החוויה והקסם שבאירוע

קיום אירועי חברה בירושלים במקום קטן ואינטימי ובו זמנית גם מוקפד עד לפרטים הקטנים, לא זו בלבד שהוא עשוי לחסוך סכומי כסף רבים, אלא שהוא מאפשר ביתר קלות לייצר ולהעצים את החוויה והקסם שבאירוע. יתירה מכך, ישנם כיום מגוון אירועים שונים המכוונים מלכתחילה לכמות מצומצמת בלבד של משתתפים, כמו לדוגמה מסיבות ימי הולדת, בריתות וחגיגות בר המצווה.

 

בין אם הנכם תרים אחר מקום לברית בירושלים או מקום להפקת אירוע עסקי, מקצועי או חברתי כזה או אחר, שהרי אחד מהמקומות המומלצים ביותר הוא המינהל הקהילתי גינות העיר. לרשות המזמינים מעמיד המינהל הקהילתי שני אולמות בגדלים שונים, שהאחד הוא אולם שיכול להכיל עד 80 משתתפים, בעוד השני מתאים להכלת עד 250 מוזמנים. האולמות כוללים שולחנות, כיסאות ומערכת הגברה בהתאם לצורך (לעתים בתוספת תשלום).