אל-גיל - פעילות גופנית

חזרה לעמוד אל-גיל

 

פעילות גופנית

 

מתנשפים כשעולים מדרגות? מרגישים שהגוף כבר לא מה שהיה פעם? מעוניינים לעשות כושר בכיף והנאה? מזמינים אתכם להצטרף אלינו למגוון חוגי הספורט עם מיטב המורים בעיר לחיזוק הגוף.
 


-

אומנויות לחימה והגנה עצמית/ אילת אלבלדס - חדש!

ימי ג' 12:00-13:00

לימוד הגנה עצמית וטכניקות להתגוננות ,  חיזוק הגוף , שיפור היציבה, טווחי התנועה והכושר הגופני

דרך תרגול תנועות מאומנויות לחימה.

 


-

התעמלות אנטי אייג'ינג לפנים / אוריה שוחט

ימי ה' 9:00-10:00

התעמלות פנים היא הזדמנות לשקם ולבנות מחדש את שרירי פנייך. תהליך אימון השרירים מזרים דם לפנים, מגדיל את מסת השריר, ממלא ומעצב את הפנים, ומחזיר חיוניות למראה פנייך.

 


-

מוח ותנועה מעשי -  חשיפה ושימוש בכוחות הנפש, דרך תנועה והבעה יצירתית/ ידידיה דוארי - חדש!

ימי א' 9:00-10:00

תרגולי תנועה מגוונים, פשוטים וקלים לביצוע. טכניקות גופניות המבוססות על שיטות שונות, כגון: טאי צ'י וצי' קונג, יוגה, פלדנקרייז פילאטיס, ריקוד ועוד...

מתוך התנועה נעבור לעיבוד החוויה דרך כתיבה, תובנות ומימוש בחיי היום יום

 


-
ריקוד הודי/ מורני גרטנר

ימי ב' 11:00-12:00

נלמד ונחווה את המחול ההודי מכל סגנונותיו, מהקלאסי העדין, הפולק הבועט והבוליווד הכייפי והסוחף. 

ניחשף לתרבות שלמה דרך המחול ונספר את הסיפורים באמצעות הריקוד. 

הבעות הפנים, תנועות הידיים העדינות, אסטתיקת הגוף והמקצבים המיוחדים. 

 


-

מחול מזרחי/ אוריה שוהט

ימי א' 10:30-11:30

'מחול הנשיות', בתנועה שמחה לצלילי מוזיקת 'אלף לילה ולילה' מגוונת. נלמד ונחולל בשלל תנועות, מהן רכות ועגולות, מהן חדות ודגושות, ונשלבן בצעדים שונים לכוריאוגרפיות. ריקוד הבטן עוזר לשחרור הגב, מחזק מפרקים ומגדיל ומשפר טווחי תנועה. 

בשיעור נשלב גם תרגילים לשיפור היציבה, ולריפוי יחסי שריר שלד, בטכניקה משולבת ייחודית.

 


-

זומבה גולד/ אנה מלכה

ימי ב' 9:00-10:00

ימי ג' 9:00-10:00

ימי ה' 9:00-10:00

שילוב של מקצבים לטיניים וצעדי ריקוד פשוטים היוצרים יחד אימון ייחודי, אנרגטי ומלהיב.

שיטה הכוללת עבודת אגן, בטן וידיים ושריפת קלוריות תוך כדי הנאה מריקוד סוחף

 


-

שיווי משקל / דבורה ליטווין

הערה: מתקיים פיזית בבית יהודית משודר במקביל בזום

ימי א' 14:15-15:00

בשיעור נתמקד בשיפור שיווי המשקל בכל ההיבטים, החל מחיזוק שרירי פלג גוף התחתון, ועד לשיפור היציבה והקואורדינציה.

השיעור ברובו בעמידה וחלקו בישיבה על כסא, והאימון על פיתה, אביזר המיועד לאימון שיווי משקל.

 


-

התעמלות למניעת אוסטאופורוזיס / דבורה ליטווין

הערה: מתקיים פיזית בבית יהודית משודר במקביל בזום

ימי ה' 12:00-12:45

בשיעור נתמקד בחיזוק העצם, מניעת דלדול ואובדן המסה הגרמית.

השיעור ברובו על כסא וכולל גם תרגילים לשרירים המייצבים, החשובים למניעת נפילות ושברים הנגרמים מהן.

 


-

הליכה נורדית/ אלכס פריסורביץ

ימי א' 7:30-8:30

ימי ג' 7:30-8:30

 

הליכה נורדית היא שיטת אימון ספורטיבית כלל גופנית בה משתמשים בשתי מקלות שעוצבו במיוחד לעבודה עם פלג הגוף העליון בזמן ההליכה.

שימוש במוטות בכל צעד, משחרר לחץ ומתח בכתפיים ובעורף ובמקביל בונה שרירים בפלג גוף עליון ותחתון, מפחיתה את העומס על המפרקים, משפרת יציבות, קואורדינציה ושיווי משקל ומאפשרת פעילות בחיק הטבע.

 


-

התעמלות בריאותית על כיסאות/ תמר בנטל

הערה: מתקיים פיזית בבית יהודית משודר במקביל בזום

ימי א' 12:00-13:00

ימי ד' 12:00-13:00

בשיעור נניע את כל המפרקים בגוף. נחזק את השרירים במגוון דרכים.

נתרגל מתיחות, נשימה והרפיה.

התרגול מתבצע בישיבה על כיסא ובעמידה. השיעורים מותאמים לכל הגילאים ומאפשרים תנועה וחיזוק בצורה בטוחה ויחד עם זאת מאתגרת ומהנה.

 


-

התעמלות על כסאות/ בילי אלימלך

ימי א' 8:15-9:00

ימי ב' 8:15-9:00

ימי ד' 8:15-9:00

התעמלות בעזרת כסאות עם יחס אישי ומקצועי וחוויתי לגוף ולנפש. בליווי מוסיקה במקצבים שונים וברמות קושי שונות המותאמות ליכולת המשתתף.

בשיעורים נשים דגש על בניית עצם, יציבה, עיצוב גוף ועבודה עם מכשירים שונים כגון: גומיות, כדורים ומשקולות.

 


-

פילאטיס/ גליה כהן

ימי  ג' 10:40-11:40

ימי  ה' 10:40-11:40  

שיטה לאימון גופני שנועדה לשפר את היציבה ואת התפקוד היומיומי של הגוף. שיטת הפילאטיס מדגישה את הנשימה, הריכוז, חיזוק וייצוב מרכז הגוף, שליטה בתנועה, דיוק וזרימה.

התרגילים מתבצעים על מזרן בסיוע אביזרים שונים ונועדו להפעיל את השרירים המייצבים את הגוף.

 


-

פילאטיס/ חיה שטראוס

ימי א' 11:45-12:45

שיעור התעמלות לשיפור הכושר הגופני שלנו. במהלך השנה נחזק את השרירים של כל הגוף, נשים דגש על יציבה נכונה ושיווי משקל, חיזוק רצפת האגן וגם נעשה מתיחות שיהפכו אותנו  לגמישים יותר.

יינתנו התאמות לתרגילים, כך שהשיעור מתאים גם למתחילים וגם למתקדמים.

 


-

פלדנקרייז/ סנדי קסלר

יום ב' 12:00-12:45 בזום

שיטה שפותחה בישראל בשנות ה-50 והיום נלמדת בכל העולם. עקרונות השיטה מלמדות כיצד לזוז ביעילות ומסייעת לשיקום פציעות ישנות ומניעתן בעתיד.

 


-

באזז - התעמלות לבניית העצם/ סנדי קסלר

ימי ב' 11:00-11:45 בזום

השיטה מבוססת על שיטת פלדנקרייז ומלווה במוזיקה. האימון מעודד ריכוז, משפר את הדיוק, את האוריינטציה במרחב ואת ההקשבה.

השיטה משלבת תנועתיות וגמישות בתוספת וויברציות ומגע ברור עם הרצפה וגורמת לתחושה של "מסג'" עצמי ואנרגיה הזורמת בעמוד השדרה מכפות הרגליים ועד הקודקוד.

 


-

שיעור משולב פלדנקרייז ובאזז/  סנדי קסלר

ימי ד' 10:30-11:15

 


-

יוגה/ תמר בנטל

הערה: מתקיים פיזית בבית יהודית משודר במקביל בזום

ימי ג' 8:00-9:00

ימי ד' 10:30-11:30

שיעורי יוגה רכה, תנועתיות וחיזוק, נשימה והרפיה. יוגה קלאסית מותאמת לגיל הזהב.
 


-

יוגה/ רחל דוויך

ימי א' 10:30-11:30

נכיר את הגוף מחדש דרך היוגה והנשימה. נלמד איך לייצב את הגוף, לפתח גמישות וחיזוק, ונפנה מקום לתודעה שקטה והרפיה.
 


-

טאי צ'י/ ענת אראל

מתחילים- ימי א'  13:15-14:15

אמנות לחימה ותנועה סינית התורמת לשיפור הבריאות והאיזון. התרגול משפר את שיווי המשקל, מחזק את המערכת החיסונית ואת זרימת הדם בגוף, עוזר למניעת אוסטאופורוזיס, משפר את הזיכרון וממלא אותנו באנרגיה חיובית.

 


-

צ'י גונג ומדיטציה/ ענת אראל

ימי א' 11:50-12:50

תרגול סיני עתיק המשלב תנועה, נשימה וכוונה ומטרתו שיפור הבריאות והיכולות הטבעיות של האדם. בשיעור נתרגל סדרות שונות של צ'י גונג ומדיטציה בישיבה, עמידה ותנועה.

 


-

טניס שולחן/ שמוליק ויסמן

מתחילים ימי ג'

 13:00-14:30

מתקדמים ימי ב' *

 12:00-13:30

13:30-15:00

ענף ספורט עממי משפחתי שמתאים לכל אחד, ללא מגבלת גיל או גובה. במהלך משחק טניס שולחן, השחקן מפתח את הקואורדינציה, יכולת הריכוז והכושר הגופני.

המשתתפים ילמדו את חוקי המשחק ויכירו את הסגנונות השונים, יתרגלו הגשה וקבלה של מגוון חבטות פתיחה וכן משחק התקפי והגנתי וישתתפו מעת לעת בתחרויות וטורנירים.

ההצטרפות מותנית במבחן התאמה לרמת הקבוצה

* האימונים של יום ב' מתקיימים בקבוצות קטנות, ומחושבים כשני חוגים לצורך גביה

* הצטרפות מותנת במבחן התאמה לרמה

 


 

למעלה

חזרה לעמוד אל-גיל