שיעור עיצוב וחיטוב הגוף בסטודיו נשים במושבה

מועדון נשים במושבה

סטודיו בוקר נשים
עיצוב הגוף ושיעורי התעמלות

בהדרכת מיטב המדריכות בירושלים
הדרך המושלמת לחיזוק ועיצוב שרירי הגוף תוך שימת דגש על יציבה, גמישות, נשימה נכונה וכושר.

ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי

פילאטיס
08:00
אביטל אברג'יל

התעמלות אחרת
08:30
איילת דה פונס

יוגה
7:30
דורית בן ישראל

יוגה לאטיס
08:00
מאיה יוגל

 פילאטיס ומתיחות
8:30
ליסה מטי-אריה

 פלדנקרייז
8:30
ריזה יונגרייז

יוגה לאטיס
9:00
חיה שראוס

 התעמלות אחרת 9:30
איילת דה פונס

פלדנקרייז
8:30
ריזה יונגרייז

 "באזז"
תוכנית לבניית עצם
9:30
סנדי קסלר
 

 התעמלות אחרת
9:30
איילת דה פונס

 התעמלות אחרת
10:00
איילת דה פונס

 

 

פלדנקרייז דינאמי
9:30
הילה קופרשטוק

     

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לנשים בלבד

מנוי לחודש: 220 ₪ מקנה כניסה חופשית לכל השיעורים.

  • שימו לב, הרישום מתחדש מידי שנה אוטומטית
  • יתכנו שינויים קלים בלוח השיעורים, טבלת שיעורים מעודכנת במזכירות המרכז.
  • המנוי מאפשר כניסה לשיעור אחד ביום.
  • משך שיעור: 55 דקות. שיעורי פלדנקרייז ו"באזז"- 45 דקות.

הרשמה לסטודיו נשים

נשמח לעמוד לשרותכן על כל שאלה או בקשה
אימונים מהנים ומעצימים!

תוכנית שיעור עיצוב וחיטוב הגוף בסטודיו נשים במושבה

הסבר על השיעורים

עיצוב הגוף

שיעור של שעה. בתחילת השיעור חימום דינאמי של 10-15 דקות ולאחריו עבודת חיטוב וחיזוק שרירי גוף עליון ותחתון, בעזרת אביזרי אימון ומוסיקה. שיעורי עיצוב הגוף מיועדים לנשים והתרגילים מתמקדים באזורים שנשים מעוניינות לחטב כגון שרירי הבטן, שרירי האגן, הירכיים, הזרועות והחזה. האימון מתמקד בשריר או בקבוצת שרירים אשר במהלך התרגול מתחזקים ומעוצבים. כתוצאה מכך טונוס השריר עולה והגוף נראה מחוטב יותר. השיעור מתאים למתחילות ולכל מי שמעוניינת לחזק את הגוף לאחר הירידה במשקל ובכלל.

שיעור עיצוב וחיטוב הגוף: התעמלות אחרת

שיעור של שעה למתחילות, נשים אחרי לידה ונשים מבוגרות. השיעור משלב תרגילים לעיצוב הגוף והגמשתו, שיפור היציבה, חיזוק המפרקים והעצמות. התרגילים בשיעור זה מסייעים מאוד למניעת בריחת הסידן מהעצמות. קצב השיעור אינו מהיר מידי ולכן מסייע לנשים מבוגרות או מתעמלות חדשות לבצע אימון גופני אפקטיבי ללא מאמץ מאתגר מידי. השיעור משלב חימום קל עם תרגילי חיטוב וחיזוק, תוך כדי אווירה נעימה ומהנה.

שיטת "באזז"

שיטת "באזז" פותחה על ידי סנדי קסלר, מורה ותיקה לפלדנקרייז. השיטה מבוססת על פלדנקרייז בתוספת קצב, כוח, שיווי משקל ומעברים זורמים מפעולה לפעולה, כשהדגש ברובו ניתן על בניית עצם ופיתוח הזריזות המחשבתית.
את שמו- "באזז" קיבל השיעור בגלל זמזום האנרגיה העוברת לאורך עמוד השדרה והיעילות האנרגטית שנוצרת מכך.
לפרטים נוספים על השיטה ולצפייה בסרטונים אפשר לפנות לאתר: www.sandysbuzz.com

פילאטיס בירושלים

שיעור פילאטיס מזרון שאורכו שעה. רוב ההתעמלות מתרכזת בשרירי הבטן. תרגילי הפילטיס מחזקים את הכושר הגופני וכן מעצבים את שרירי הבטן והגב, חגורת הכתפיים, הישבן והירכיים. שיטה זו מגדילה את טווחי התנועה של המרפקים ומשפרת את הביצועים הגופניים. תוצאות השיטה נראות ומורגשות אצל כל אחד ואחת: גוף חטוב, ארוך וגמיש, בטן שטוחה ומוצקה, יציבה מאוזנת וקואורדינציה טובה. שיטת התעמלות זו זכתה לתשבחות רבות בשל פשטותה ויעילותה - פילאטיס משלבת בניית כוח וחיזוק השרירים העמוקים והפנימיים ביותר של הגוף תוך כדי שיפור גמישותם ואורכם.

פלדנקרייז

שיעור המורכב מ- 45 דקות של תנועות קטנות ועדינות, והקשבה עמוקה לגוף. מטרת השיעור הנה יצירת קשר בין הגוף למחשבה המשפר את איכות התנועה ומוביל במקביל לתחושת מודעות אישית מוגברת. השיעור מסייע בנוסף בהסדרת הנשימה ובכך גם משפר את תחושת הרגיעה. לשיעור מבנה התחלה, אמצע וסוף. בהתחלה בודקים את התנועות ובהמשך משכללים את היכולת. בסוף השיעור נבדקות תנועות ההתחלה שוב על מנת לראות אם חל השיפור. השיעורים מתקיימים בתוך סטודיו מרווח באווירה נעימה ומשחררת.

הרשמה לסטודיו נשים