מידעוןטפסיםצור קשרEnglish גודל פונט: א א א

הרשמו לקבלת ניוזלטר

גוף ונפש

 

צ'י קונג לנשים יוגה בהריון מועדון "יוגה במושבה"
  מרכז היוגה בעמק רפאים  

 

 

 

צ'י קונג לנשים
בהנחיית אילה גרייצר 
תלמידתו של מאסטר פונג-הא, מוסמכת להדרכת צ'י קונג וטאי צ'י, ותק של 20 שנה.

 

אומנות הצ'י קונג פותחה על מנת לשפר יכולות כמו יציבה, מבנה ועוצמה פנימית. 
לימוד סדרות שונות של תנועות. בניהן היא סדרה המיוחדת לבריאות הנשים, 
פותחה ע"י רופאה סינית, מנהלת המרכז לחקר הצ'י קונג בסין. 

 

 

 יום ראשון
בחצר מוזיאון הטבע
בימי גשם- בבית יהודית

 יום חמישי
במתחם התחנה הראשונה

 

מחיר

קישור לרישום

 8:00-9:00
טאי צ'י

8:00-9:00
צ'י קונג
ההשתתפות ללא תשלום 
לנרשמות החוג

מנוי חודשי: 220 ₪  
(מקנה כניסה 
לכל השיעורים)

לרישום

 9:15-10:30
צ'י קונג + מדיטציה

 

 

 

 

לפרטים נוספים:
אילה גרייצר- מועדון "נפלאות"

 

טל: 050-726-1555 
מייל: Qigong.ayala@gmail.com

 

 


למעלה

מועדון "יוגה במושבה"

שיעורי היוגה תורמים לאיזון הגוף והנפש ולמודעות והכרה עצמית באמצעות פעילות גופנית מחזקת ומבריאה תוך טעימה מן החוויה המדיטטיבית והעשרה פילוסופית מן המחשבה וההגות היוגית.

ראשון

שני

שלישי

רביעי

חמישי

שישי

7:30
עפרי אוד
האטה יוגה

7:30
דורית בן ישראל- האטה יוגה

 

8:30
חן גורביץ
יוגה אינטגרטיבית

9:00
ענת רונקו
ויג'נאנה יוגה

8:30
חן גורביץ
יוגה אינטגרטיבית

8:30
יעל מלין

18:30
חן גורביץ'
יוגה אינטגרטיבית

 

 

18:30
יעל מלין

18:45
דורין עמיצור
האטה יוגה
 

 

19:30
ענת רונקו
ויג'נאנה יוגה

18:30
דורית בן ישראל האטה יוגה

20:30-22:00
לולה אלמוג אשטנגה ויניאסה

         
 
  • יתכנו שינויים קלים בלוח השיעורים, טבלת שיעורים מעודכנת במזכירות המרכז.

מחיר מנוי חד-שבועי: 200 ₪ (מקנה כניסה לשיעור בשבוע). להרשמה

מחיר מנוי חודשי: 270 ₪ (מקנה כניסה חופשית לכל השיעורים). להרשמה

משך שיעור: שעה וחצי

 


למעלה

יוגה בהריון ולאחר לידה

יוגה בהריון ולאחר לידה
בהדרכת ענת רונקו

תקופת ההריון והתקופה שלאחר הלידה מזמנת לאשה שינויים רבים בגוף ובתודעה. תרגול היוגה תומך באשה ומעניק לה יציבות וגמישות, איזון והרפייה. האימון נותן כלים להכיל את השינויים, להקל על קשיים ואי-נוחות ולהתכונן ללידה.

להרשמה

 

זמן-יום ב'

17:15-18:15

עלות- 220 ₪ לחודש , 60 ₪ לשיעור בודד

 

אחד הדברים החשובים ביותר במהלך ההיריון הוא לשמור על תנועה שתזרים את הדם, תפתח את בית החזה, תשמור על המפרקים גמישים ועל השרירים ארוכים וחזקים, תעזור לך להישאר חיונית ונמרצת, תקל על כאבי הגב שלרוב מתפתחים בהריון ותעזור להכין את גופך ללידה. יוגה בהריון היא מתנה שאת יכולה לתת לעצמך במהלך ההיריון והיא עונה על כל אלה. במנהל הקהילתי גינות העיר, המשרת את השכונות הירושלמיות המושבה הגרמנית, המושבה היוונית, רחביה, טלביה, קטמון הישנה, ימין משה, קריית שמואל ועוד, תוכלי למצוא חוג זה וחוגים רבים אחרים.

 

למה דווקא יוגה?

תרגילי יוגה לנשים בהריון תומכים בגוף האישה, הן במהלך ההריון והן לאחריו. בעזרת היוגה ניתן לתרגל גמישות, חוזק ויציבות. ניתן להקל ולהרפות איברים תפוסים ומכווצים ולהביא אליהם זרימת דם רעננה ונשימה ממריצה. ניתן לתרגל אשטנגה יוגה בהריון, האתה יוגה, שיבננדה יוגה ועוד סוגי יוגה רבים וטובים. בכל הנוגע לתרגול יוגה בהריון ירושלים היא עיר הנותנת מגוון אפשרויות רב לכל אישה הרוצה לתרגל זאת, משום שנמצאים בה מתנסים ומרכזים קהילתיים רבים, ביניהם גם מנהל גינות העיר בי"ם, בהם ניתן למצוא חוגי יוגה בהריון ובכלל.

 

תנוחות יוגה אסורות בהריון

בהיריון, זמן רגיש, המצריך משנה זהירות בכל הקשור לשמירה על גוף האישה ועל העובר, חשוב לדעת אילו תנוחות מותר לבצע ואילו תנוחות אסור לבצע. חשוב ללמוד אצל מורה מוסמכת אשר תוכל להסביר מה מותר לעשות במהלך תרגול יוגה בהריון מה אסור וכן, להתאים לכל אישה את התנוחות המתאימות לה. את התרגול יש להתאים גם לשלב ההיריון. כשמתרגלים יוגה בהריון שליש ראשון הוא שונה מאוד, באופן טבעי, מהשליש האחרון. בשליש הראשון, למשל, יש פחות מגבלות פיזיות אך מומלץ להימנע בתרגילי נשימה הכוללים תנועות כיווץ חזקות של הבטן או עצירת נשימה של מעל כמה שניות.

 

לקחת זמן לעצמך

בנוסף ליתרונות הפיזיים  יוגה בהריון יכולה להעניק לך גם מתנות רגשיות ומנטאליות רבות. זהו זמן שלך עם עצמך, זמן של שקט והתכנסות, זמן של הקשבה והרפיה. נצלי את התקופה המיוחדת הזו של ההיריון והעניקי לעצמך מתנה. 
 


למעלה

ggggg - site/content.php